Sunday, October 19, 2008

استر

دراسة جيولوجية تحذر من «دويقة جديدة» في شرم الشيخ
وانهيار هضبة «أم السيد» علي 100 مشروع سياحي
بالطبع هذه دراسة مغرضة
أو قام بها مجموعة من الهواة
فهم لا يعرفون الفرق بين الدويقة وشرم الشيخ
ففي الدويقة تنهار الصخور على رؤوس الفقراء
قضاء وقدر
ولكن في شرم الشيخ أكيد ....أكيد
ربنا بيستر

8 comments:

Manamino said...

طبعا ياعم اكيد ربنا هايستر انت بتتكلم في ايه لازم ربنا يستر هو اي اي ولا زي زي مش المثل بيقول كل برغوت علي اد دمه وبعدين اش جاب المعفنين (سوري يعني ) بتوع الدويقة للناس الهاي كلاس اللي عندهم ثقافة استخدام الحمامات بتوع شرم
ياعم قول ياباسط

A.SAMIR said...

وهو انت فاكر ان الدويقة هي اخر الكوارث؟؟؟؟
ولــــــــــــــــسة
تحياتي

مصــــري said...

أخي تشي

أولا ملحوظة رفيعة انا اكتشفت انك "سوفاج" زي حالاتي يعني عشان قولت شرم الشيخ

الناس التوب بتقولها شرم بس
والحمد لله ان مفيش شيوخ هناك
ههههههههههههه

وبعدين يا أخي نحن في بلد أمم في القضاء والقدر.
فلا تتعجب

تحياتي
أسامة

ROITER said...

اشوفه يا رب مجرجرينه من تحت جبل اتهد ع دماغه
قولوا امين

انا حره said...

ربنا يستر يعنى هيا شارم مفيهاش ناس غلابه رايحه تشتغل عشان محتاجين فلوس

ولا هيا كلها بشوات

hesham said...

حبيب قلبى

شرم الشيخ لها معايير اخرى تماما تجعلها فى معزل و مامن عن الكوارث الطبيبعية و غير الطبيعية

و بعدين قدر ان فيه انهيار صخرى حصل هناك

هيقضى على كام فيلا (طبع فرق كبير بين مساحات فيلات و شاليهات شرم الشيخ و مساحات عشش بورتو الدويقة)

و بعدين حتى لو حصل انهيار صخرى..ماهو احتمال وجود اهل الفيلل فيها عند حد\وث انهيار (بيروحوها كام شهر فى السنة اساسا) ده طبعا باستثناء واحد صاحبنا قاعد هناك على طول

و بالتالى و مما سبق نصل الى نفس النتيجة
التى توصلت لها مشكورا

و هى ان ربنا اكيد هيستر

و هو المطلوب اثباته

تحياتى
اخوك هش

د / مصطفي النجار said...

معاك حق طبعا

Anonymous said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人